In urma articolelor de pe acest blog, incepand din 2009 sunt suspendat de catre Federatia Romana de Schi si Biatlon, iar secretarul general Puiu Gaspar a intervenit la Eurosport Romania pentru a-mi suprima vocea.

Va multumesc pentru comentarii si pentru ca mi-ati fost alaturi.
Din sezonul 2009 / 2010 ma puteti gasi aici:

www.radusavin.ro

luni, 4 mai 2009

Valea Malinului la inceput de Mai - partea a IIIa

Am schiat pana la Hornul Pamantos. Chiar si saritoarea cu Bolovan am coborat-o pe schiuri. Bill si-a protejat schiurile sale Black Diamond si le-a scos pe ultima parte.

Am reusit sa mai punem schiurile pe valcelul ce coboara in Poiana Costilei.
Ajunsi jos, Cami ne-a facut o surpriza si ne astepta deja la Gura Diham. Am mai facut cateva poze la vale si am decis ca a fost o zi minunata.


Posted by Picasa

2 comentarii:

whistler spunea...

Sunt superbe fotografiile. Ce este mai placut decat sa stai in natura sa faci putina miscare si sa gafai usor.

Tabere cu Suflet spunea...

Multumesc pt apreciere.
Cel mai "usor" am gafait, cand nu gaseam intrarea in Vale. :)