In urma articolelor de pe acest blog, incepand din 2009 sunt suspendat de catre Federatia Romana de Schi si Biatlon, iar secretarul general Puiu Gaspar a intervenit la Eurosport Romania pentru a-mi suprima vocea.

Va multumesc pentru comentarii si pentru ca mi-ati fost alaturi.
Din sezonul 2009 / 2010 ma puteti gasi aici:

www.radusavin.ro

luni, 4 mai 2009

Valea Malinului la inceput de Mai


Duminica, 3 mai, am plecat spre Malin sa vad cum stam cu zapada. L-am luat si pe Bill, australianul care a transformat CUPA MALINULUI intr-un concurs international. Cum cabina de la Busteni nu functioneaza inca ("o chestiune de zile pana sa mearga" au spus cei de la cabina) am urcat prin Sinaia la Cota 2000. Sus ne-am intalnit cu inca 3 borderi care vroiau sa coboare Priponul.
Cum am iesit din cabina ne-am pierdut in ceata. In plus batea un vanticel de vreo 20 m/s taman din Nord, acolo unde trebuia sa ne indreptam. Asa ca am luat snowmobilul. TaxiMalin este destul de scump, 150 Ron, dar face toti banii. Eu m-am "sacrificat" si am stat la saula... si cred ca am fost cel mai castigat. De la 2000 la Releul Costila cred ca sunt cam 10 km, pe care i-am parcurs ca la schi nautic, cu viraje pe siaj :)
Ajunsi la Costila, ceata era atat de groasa ca nu zaream urma de releu. Noroc cu busola unui baiat (o busola fancy pe o sticla de brandy :) ). Asa am aflat unde este Nordul si cam pe unde ar incepe valea. Acolo insa era o cornisa continua, si cum nu vedeai la 2 m, am decis sa asteptam. Dupa vreo 45 min de asteptare am decis sa coboram usor. Ceata s-a rasfirat dupa vreo 100 m lasand sa se vada in sfarsit Valea.
Am avut parte de un strat de vreo 15-20 cm de zapada proaspata, un pic grea sus.
Posted by Picasa

Niciun comentariu: