In urma articolelor de pe acest blog, incepand din 2009 sunt suspendat de catre Federatia Romana de Schi si Biatlon, iar secretarul general Puiu Gaspar a intervenit la Eurosport Romania pentru a-mi suprima vocea.

Va multumesc pentru comentarii si pentru ca mi-ati fost alaturi.
Din sezonul 2009 / 2010 ma puteti gasi aici:

www.radusavin.ro

luni, 16 martie 2009

Final de sezon in Cupa Mondiala

Pana la urma Svindal a fost cel care a ridicat Globul de Cristal deasupra capului, intr-un final de sezon plin de suspans, desi cei care au participat la sondajul de pe acest blog l-au vazut doar cu sansa a treia.
Imi pare rau pentru Raich - dupa cum zicea Catalin, trebuie sa fie frustrant sa pierzi la 2 pct. Ratarea sa poate fi bulgarele de zapada care v-a declansa schimbari la varf in Federatia Austriaca. Nici la FIS apele nu sunt linistite, Sarah Lewis vorbind deja de debarcarea lui Hujara.
Imi pare bine pentru Svindal, pentru comeback-ul sau. La Kitzbuhel anul trecut era doar o umbra, un batranel cu tineretea pierduta inainte de vreme, acum este din nou cel mai bun din lume. Imi plac comeback-urile pentru ca vorbesc despre speranta, despre depasirea limitelor, in definitiv despre dragoste de viata.
A fost un sezon al schimbarii de generatii, cu multe victorii in premiera si cu cativa juniori de mare talent care au reusit sa confirme. Noi ramanem cu bucuria performantelor lui Edith. Evolutiile sale mi-au incalzit inima si m-au ajutat sa visez frumos. Pentru mine ramane cel mai frumos sezon si sper din suflet sa nu ramana un sezon singular. Stiti parerea mea despre ce ar trebui facut pentru asta, nu revin asupra problemelor din schiul romanesc.
Consider o reusita si blogul acesta, crescut in perioada Campionatelor Mondiale. Fara sa-i fac reclama agresiva, a fost un numar apreciabil de vizite. Voi continua sa postez diverse povesti care au legatura intr-un fel sau altul cu schiul. Urmatorul proiect: Cupa Malinului la care va invit pe toti (pt detalii http://www.teamexpert.ro/Malin.html).
Cortina cade, insa schiul merge mai departe.
Sa aveti zile senine.

Niciun comentariu: